Brandul Dandara a fost creat din ideea de a răspunde la nevoile femeii moderne, pentru eleganță și naturalețe, iar în anii 90 și-a consolidat poziția în piața din Spania prin deschiderea a 10 magazine. În prezent, Dandara deține peste 100 de magazine aflate în diferite orașe spaniole și în tări din Europa, Orientul Mijlociu și America.
Dandara este deținută de grupul textil Spanditex, SL, o companie de renume în industria modei cu peste treizeci de ani de experiență ca producător și comerciant de modă și accesorii pentru femei. Dandara se bucură astăzi de o poziție foarte competitivă în industria modei datorită unei politici excelente bazate pe un management cost/preț eficient. Dar adevărata cheie a succesului său constă în viteza serviciilor, standardele ridicate de calitate și tehnologia dezvoltată de producție. Dandara are un volum mare de producție și o logistică adecvată, permițându-i să dezvolte o politică de prețuri foarte competitive, adaptate la nevoile unui public tânăr care necesită calitate l...citiţi mai departe
Brandul Dandara a fost creat din ideea de a răspunde la nevoile femeii moderne, pentru eleganță și naturalețe, iar în anii 90 și-a consolidat poziția în piața din Spania prin deschiderea a 10 magazine. În prezent, Dandara deține peste 100 de magazine aflate în diferite orașe spaniole și în tări din Europa, Orientul Mijlociu și America.
Dandara este deținută de grupul textil Spanditex, SL, o companie de renume în industria modei cu peste treizeci de ani de experiență ca producător și comerciant de modă și accesorii pentru femei. Dandara se bucură astăzi de o poziție foarte competitivă în industria modei datorită unei politici excelente bazate pe un management cost/preț eficient. Dar adevărata cheie a succesului său constă în viteza serviciilor, standardele ridicate de calitate și tehnologia dezvoltată de producție. Dandara are un volum mare de producție și o logistică adecvată, permițându-i să dezvolte o politică de prețuri foarte competitive, adaptate la nevoile unui public tânăr care necesită calitate la cel mai bun preț.
Mai putin