INTERVIU: Cel mai important grup local de francize preia dezvoltarea brandului Skechers şi merge spre afaceri de 65 mil. euro

INTERVIU: Cel mai important grup local de francize preia dezvoltarea brandului Skechers şi merge spre afaceri de 65 mil. euro

Peeraj, unul dintre cei mai im­por­tanţi jucători de pe piaţa locală a modei şi cel mai puternic grup de francize din acest seg­ment, a preluat cele două ma­ga­zine Skechers pe care americanii le deţineau direct în Ro­mâ­nia. Skechers este un brand american cu afaceri anuale de peste 3 mld. dolari.

Brandul de încălţăminte se adaugă ast­fel portofoliului Peeraj care mai curinde alte branduri printre care CCC, Boggi sau A/E Ar­mani Exchange, în total circa 100 de ma­ga­zine cu afaceri de 230 mil. lei (51 mil. euro). „Am preluat franciza Skechers şi cele două magazine pe care americanii le de­ţi­neau direct în România, în Băneasa Shop­ping City şi în Park Lake Plaza. În septem­brie deschidem noi primul magazin în AFI Co­troceni“, spune Sachin Arora, cel ca­­re con­duce businessul local al Peeraj şi ca­re este de altfel şi unul dintre acţionarii gru­pului.

Familia sa a fondat în urmă cu mai bine de patru decenii grupul Peeraj în Emiratele Arabe Unite, businessul continuând şi azi să fie unul  de familie. România este de altfel singura piaţă unde grupul din Emiratele Arabe Unite are ca ţintă retailul, în celelalte ţări - Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia - concentrându-şi atenţia asupra unor domenii precum petrol şi gaze naturale, logistică, imobiliare sau industrie.

Sursa 
 Newsletter
Abonează-te la newsletter
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si te vom tine la curent cu cele mai noi si profitabile oportunitati de franciza, stiri, evenimente si multe alte informatii utile!