Naturhouse Group este un ansamblu de afaceri care operează în industria nutriției și a serviciilor de menținere a greutății, cu propriul model de afacere bazat pe metoda „Naturhouse". Grupul oferă spre vânzare o gamă largă de produse, dezvoltate în interiorul companiei și distribuite prin propriul canal de distribuție. Experiența ce se întinde pe mai bine de 20 de ani în reeducarea alimentară este mărturie a succesului metodei ca soluție eficientă pentru a pierde kilogramele în plus și pentru a dobândi controlul asupra greutății, grupul oferind în prezent consultanță pentru mai mult de 4 milioane de oameni.
Naturhouse a fost inițiat de grupul de afaceri Kiluva, deținut de familia Revuelta și fondat în 1986. Inițiatorul său, Félix Revuelta, după ani de experiență în domeniul nutriției, a descoperit o nișă importantă pe piața spaniolă, și anume, posibilitatea unei companii concentrate pe servicii de nutriție, dar cu o personalitate proprie. În 1992, după liberalizarea pieței spaniole, Naturhouse a de...citiţi mai departe
Naturhouse Group este un ansamblu de afaceri care operează în industria nutriției și a serviciilor de menținere a greutății, cu propriul model de afacere bazat pe metoda „Naturhouse". Grupul oferă spre vânzare o gamă largă de produse, dezvoltate în interiorul companiei și distribuite prin propriul canal de distribuție. Experiența ce se întinde pe mai bine de 20 de ani în reeducarea alimentară este mărturie a succesului metodei ca soluție eficientă pentru a pierde kilogramele în plus și pentru a dobândi controlul asupra greutății, grupul oferind în prezent consultanță pentru mai mult de 4 milioane de oameni.
Naturhouse a fost inițiat de grupul de afaceri Kiluva, deținut de familia Revuelta și fondat în 1986. Inițiatorul său, Félix Revuelta, după ani de experiență în domeniul nutriției, a descoperit o nișă importantă pe piața spaniolă, și anume, posibilitatea unei companii concentrate pe servicii de nutriție, dar cu o personalitate proprie. În 1992, după liberalizarea pieței spaniole, Naturhouse a deschis primul magazin în Vitoria, un oraș mic în nordul Spaniei. Alte unități au fost deschise ulterior în toată țara, iar în 2000, ca urmare a succesului pe piața internă, compania făcut primii pași în direcția creșterii internaționale, prin deschiderea magazinului inaugural din Portugalia. Astăzi, după mai bine de 20 de ani în afaceri, Naturhouse are aproape 2.000 de unități în 26 de țări din întreaga lume și o imagine de brand bine cunoscută, atât în țara de origine, cât și în străinătate.
Mai putin