Parklake, noul mall din Bucureşti, s-a deschis oficial pe 1 septembrie. Construcţia se află în apropierea parcului Titan şi găzduiște peste 200 de magazine pe o suprafaţă închiriabilă totală de 70.000mp. În construcţia mall-ului au fost investiţi 180 de milioane de euro, iar 97% din suprafaţa totală este închiriată.
Încă de ieri sunt deschise peste 160 de magazine. Centrul comercial vine cu branduri noi pe piaţa locală precum Forever 21, Play Park, Lanidor, Lynne, sau 4F, dar şi marii jucători de pe piaţă sunt prezenţi în mall, cum ar fi H&M sau Zara. Din cele peste 200 de magazine, 30% sunt branduri româneşti.
Capacitatea mall-ului este de 220 de magazine, inclusv 23 de restaurante şi un cinematograf multiplex. De asemenea, clădirea are parcare în subteran, 2450 de locuri de parcare.
"Parklake este conceput pentru a deveni locul din oraş unde poţi ieşi la cumpărături sau să mănânci, dar şi să te relaxezi, să te bucuri de o plimbare, să faci sport, să vezi un spectacol. Am vrut să venim cu o nouă perspectivă asupra cumpărăturilor şi a activităţii de agrement din Bucureşti", a declarat Ingo Nissen, managing director al companiei Sonae Sierra, responsabil pentru proiectele de dezvoltare imobiliară din România.
Despre competiţia cu MegaMall, reprezentanţii ParkLake spun că este sănătoasă şi că îi face să ofere servicii mai bune pentru clienţii lor. Aceştia nu au vrut să divulge ce estimări au pentru numărul de vizitatori sau ce venituri se aşteaptă să încaseze. Proiectul tocmai a fost terminat, iar reprezentanţii companiei au spus că nu sunt interesaţi să vândă şi că investiţia lor este una pe termen lung.
Potrivit reprezentanţilor companiei, mall-ul va genera 2000 de locuri de muncă.
Proiectul s-a sprijinit pe un contract local de finanţare în valoare de 83 de milioane de euro încheiat cu un grup de bănci din OTP Bank PLC;, OTP Bank România şi Hypo NOE Gruppe Bank AG.
ParkLake Mall a fost construit în doi ani şi jumătate în joint venture al Sonae Sierra şi Caelum Development.