„Intenţionăm să deschidem în Bucureşti una-două unităţi proprii, nu în franciză, în 2019.“
Ion Codreanu, master francizat al brandului de ciocolată belgiană Leonidas în România, spune că grupul pe care îl conduce şi care însumează şapte magazine în patru oraşe din ţară a avut anul trecut vânzări de peste un milion de euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. În prezent, Ion Codreanu deţine două magazine Leonidas în Capitală, în zona Unirii şi zona Dorobanţilor, şi administrează alte cinci deschise în sistem de franciză, în Bucureşti (Calea Victoriei), Timişoara (o unitate stradală şi una în Iulius Mall), Iaşi şi Cluj- Napoca.
„Anul acesta, urmează să deschidem un magazin de tip insulă în Iulius Mall din Cluj-Napoca, iar la Iaşi vrem să implementăm conceptul Leonidas Chocolate & Cafe în unitatea deja existentă“, a spus într-un interviu acordat Ziarului Financiar Ion Codreanu, unul dintre cei doi antreprenori care deţin master franciza Leonidas pe plan local. În ultimii ani, Ion Codreanu a implementat conceptul Leonidas Chocolate & Cafe, care integrează atât partea de ciocolaterie cât şi de cafenea. Acest concept este inclus şi în unităţile de pe Calea Victoriei şi din zona Unirii din Capitală, dar şi în unităţile stradale din Cluj-Napoca şi din Timişoara.