Better Brands, unul dintre francizaţii Subway în România, a deschis o nouă unitate în București, în noul concept de food court din magazinul Kaufland pe pe Bulevardul Barbu Văcărescu, în urma unei investiții de peste 120.000 de euro. Directorul Better Brands, John Marino, spune că salariul unui şef de restaurant poate ajunge chiar şi la 1.000 de euro pe lună.
Better Brands a deschis un nou restaurant Subway în Bucureşti, în cadrul magazinului Kaufland de pe Bulevardul Barbu Văcărescu. Este a doua unitate deţinută de fancizat, pe lângă un centru de livrări şi catering, şi a 36-a de pe piaţa locală.
"Pe grupul meu sunt între 20 şi 25 angajaţi. Salariile angajaţilor începători sunt peste nivelul minin, plus bonusuri şi se avansează rapid. Eu încurajez promovarea din interior. Niciodată nu am adus din prima un manager şi l-am pus şef peste unitate. În funcţie de experienţă, un şef de restaurant poate să câştige până la 1.000 de euro pe lună", spune John Marino, care a deschis primul Subway din reţeaua proprie în 2012, în cadrul proeictului rezidenţial Upground din Pipera.
Candidatul ideal trebuie să fie absolvent de liceu, să cunoască limba engleză şi să ştie să utilizeze un computer. Fiecare angajat este instruit după normele Subway la nivel global. Nu se impune o limită de vârstă, iar procentele dintre angajaţii femei şi bărbaţi sunt similare, mai spune Marino.