În iulie 1995, Chantal și Pierre Mestre au fondat Orchestra. Scopul lor a fost de a crea un brand de îmbrăcăminte pentru copii si de a dezvolta un model unic de distribuție. Orchestra a debutat prin deschiderea câtorva magazine proprii de dimensiuni reduse, apoi a dezvoltat afacerea de franciză începând cu anul 1999. În 2006, conceptul s-a schimbat, odată cu dezvoltarea de magazine în afara orașelor. Aceste magazine „Big Orchestra" au făcut disponibilă o gamă mai largă de produse și au oferit mai multe servicii. Din 2006 până în anul 2009, Orchestra a continuat să își dezvolte propriile magazine în afara orașelor franceze, precum și extinderea în șapte țări noi. Impulsionate de succesul sistemului în magazinele pilot, Club Orchestra a fost lansat în Spania, apoi în Franța, Belgia și Elveția. De asemenea, Orchestra a continuat să își extindă rețeaua prin deschiderea unui nou magazin etalon la Paris. Acesta a fost urmat de alte magazine în Madrid și Barcelona, în 2011.
Un nou magazin on-line a fost l...citiţi mai departe
În iulie 1995, Chantal și Pierre Mestre au fondat Orchestra. Scopul lor a fost de a crea un brand de îmbrăcăminte pentru copii si de a dezvolta un model unic de distribuție. Orchestra a debutat prin deschiderea câtorva magazine proprii de dimensiuni reduse, apoi a dezvoltat afacerea de franciză începând cu anul 1999. În 2006, conceptul s-a schimbat, odată cu dezvoltarea de magazine în afara orașelor. Aceste magazine „Big Orchestra" au făcut disponibilă o gamă mai largă de produse și au oferit mai multe servicii. Din 2006 până în anul 2009, Orchestra a continuat să își dezvolte propriile magazine în afara orașelor franceze, precum și extinderea în șapte țări noi. Impulsionate de succesul sistemului în magazinele pilot, Club Orchestra a fost lansat în Spania, apoi în Franța, Belgia și Elveția. De asemenea, Orchestra a continuat să își extindă rețeaua prin deschiderea unui nou magazin etalon la Paris. Acesta a fost urmat de alte magazine în Madrid și Barcelona, în 2011.
Un nou magazin on-line a fost lansat, de asemenea, împreună cu o filială în Grecia. Orchestra a continuat să se extindă în străinătate, iar în 2012 și-a creat filiale în Turcia și China, cu scopul de a dezvolta rețele de distribuție pentru marca proprie pe aceste piețe. Primul magazin Orchestra în Istanbul a fost deschis în luna septembrie, alături de alte două magazine etalon din China: primul în Beijing, în luna august, iar al doilea în Shanghai, în septembrie 2012. În același an, Orchestra a pătruns pe piața de îngrijire a copiilor. Orchestra a fost un jucător activ în acest sector începând cu anul 2002, când a achiziționat rețeaua elvețiană „Babycare”. În luna aprilie, a deschis cel mai mare magazin de îngrijire a copiilor din Franța, situat la doar 5 minute distanță de Montpellier și având o suprafață de 3.000 m2 cu spații comerciale dedicate tinerilor părinți, bebelușilor și copiilor.
Mai putin