COLLOSEUM: imperiul suprem al modei!
COLLOSEUM se remarcă prin îmbrăcăminte stilată și la modă, pentru femei, la un preț rezonabil. Astfel, ca francizat beneficiezi de:
• Un brand puternic, cu o expansiune rapidă și o istorie de succes de peste 20 de ani;
• Un larg grup țintă de clienți dispuși să cheltuiască peste medie;
• Comenzi de achiziție optimizate și o organizare foarte bună;
• Livrarea de mărfuri în custodie;
• Nicio taxă de intrare în sistem sau taxe lunare.
Grupul COLLOSEUM înglobează peste 2.500 de angajați ce realizează obiectivele companiei și iși dau silința să mulțumească clienții. Accelerând expansiunea în Europa, grupul caută noi francizați în mai multe țări. Aplicați acum!
...citiţi mai departe
COLLOSEUM: imperiul suprem al modei!
COLLOSEUM se remarcă prin îmbrăcăminte stilată și la modă, pentru femei, la un preț rezonabil. Astfel, ca francizat beneficiezi de:
• Un brand puternic, cu o expansiune rapidă și o istorie de succes de peste 20 de ani;
• Un larg grup țintă de clienți dispuși să cheltuiască peste medie;
• Comenzi de achiziție optimizate și o organizare foarte bună;
• Livrarea de mărfuri în custodie;
• Nicio taxă de intrare în sistem sau taxe lunare.
Grupul COLLOSEUM înglobează peste 2.500 de angajați ce realizează obiectivele companiei și iși dau silința să mulțumească clienții. Accelerând expansiunea în Europa, grupul caută noi francizați în mai multe țări. Aplicați acum!
Cu peste 170 de magazine în Germania, Austria și Europa de Est, COLLOSEUM este unul dintre retailerii de modă lideri în Europa Centrală. Îmbrăcămintea sa trendy și stilat creată pentru femeia modernă și încrezătoare este concepută de experții în modă din Europa: Paris, Londra, Milano.
Grupul COLLOSEUM - născut în Berlin, acasă în Europa
Deschizând primul său magazin în 1994 în Berlin, COLLOSEUM a crescut rapid la 15 magazine un an mai târziu, în principal datorită design-urilor sale atrăgătoare și prețurilor atractive. Al 50-lea magazin a fost deschis din nou în Berlin la numai 6 ani de la fondare. Extinderea internațională a început un an mai târziu, în 2001, ducând brand-ul la peste 170 de magazine în Germania, Austria, Lituania, Letonia, România și - acum - Grecia.
Accelerând expansiunea în Europa, COLLOSEUM caută noi francizați în țările următoare:
Europa de Vest: Olanda, Belgia, Luxemburg;
Europa de Est: Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Slovenia, Croația, Serbia.
Beneficiați și dumneavoastră de un brand consacrat, cu logistică și procese bine organizate, prețuri de achiziție favorabile și prospecțiuni de afacere profiatbile!
Oferta de franciză COLLOSEUM - o investiție atractivă
COLLOSEUM își susține francizații în mai multe feluri pentru a asigura o deschidere facilă și un succes rapid pentru partenerii săi. Această susținere include:
- Drepturi teritoriale exclusive pentru o regiune desemnată;
- Design magazin ajustat individual (gratuit);
- Interior complet magazin (contra cost);
- Colecțiile de modă sunt updatate regular;
- Suport pentru deschiderea magazinului și promvare;
- Suport în marketing, prezentarea ideală a mărfurilor, depozitare, etc.;
- Suport în planificare și analiză financiară;
- Casă de marcat inclusă;
- Training-uri regulate și know-how actualizat;
- Vizite regulate;
Principalele beneficii în a deveni francizat COLLOSEUM:
- Livrarea bunurilor în custodie;
- Lipsa taxei de franciză sau a taxelor lunare;
- Un brand puternic, cu o istorie de suces de peste 20 de ani;
- Comenzi de achiziție optimizate și o organizare foarte bună;
- Prețuri de achiziție favorabile pentru bunuri de calitate;
- Linii de modă atractive, cu origini in hub-urile modei din Europa;
- Un grup țintă extins, astras de modă, dispus sa cheltuiască peste medie.
Oferta de franciză COLLOSEUM - condiții si cerinte
Pentru a deveni francizat COLLOSEUM, aveți nevoie de:
- 150.000 euro drept garanție pentru bunurile în custodie;
- 70.000 euro pentru amenajarea unui nou magazin complet;
- NOTĂ: daca dețineți deja o afacere de retail și doar vreți să schimbați conceptul, costurile pentru reconstrucție sunt mult mai scăzute de 70.000 euro!
- Toate bunurile vândute au o marjă brută excelentă de 47.5%! Un exemplu pentru un magazin mediu:
Vânzări nete |
600.000 € |
|
Costul bunurilor vândute |
-315.000 € |
52,5% |
Profit brut pentru francizat |
285.000 € |
|
Urmând acest simplu calcul este posibil sa beneficiați de un ROI („Return on Investment” = rata de recuperare a investiției) pozitiv deja din al doilea an de la deschidere!
Mai putin