Cea mai mare rețea de cafenele și restaurante de gustări din Grecia nu are drept unic scop vânzarea produselor! Acesta își propune să ofere o experiență autentică, emoționantă, un moment din zi în care să oferim un zâmbet în timp ce luam o scurtă pauză de timp din programul nostru ocupat. Toată această ascensiune a Gregory's nu s-a întâmplat peste noapte, acest grup acumulând o experiență de 43 de ani în afaceri, cu 270 sucursale în Grecia, Cipru, România și Albania. 170.000 de clienți trec zilnic pragul magazinelor Gregory's. Fiecare unitate în franciză Gregory este o întreprindere care primește constant sprijinul grupului. Francizorul ajută membrii rețelei să învețe și să devină mai eficienți cu fiecare zi ce trece, îmbunătățind astfel practicile de lucru și rentabilitatea fiecărui magazin nou. Este o companie care combină profitabilitatea cu satisfacția la locul de muncă. Acestea sunt confirmate și din exterior, nu doar din spusele membrilor grupului: compania a primit premiul pentru franciza care oferă c...citiţi mai departe
Cea mai mare rețea de cafenele și restaurante de gustări din Grecia nu are drept unic scop vânzarea produselor! Acesta își propune să ofere o experiență autentică, emoționantă, un moment din zi în care să oferim un zâmbet în timp ce luam o scurtă pauză de timp din programul nostru ocupat. Toată această ascensiune a Gregory's nu s-a întâmplat peste noapte, acest grup acumulând o experiență de 43 de ani în afaceri, cu 270 sucursale în Grecia, Cipru, România și Albania. 170.000 de clienți trec zilnic pragul magazinelor Gregory's. Fiecare unitate în franciză Gregory este o întreprindere care primește constant sprijinul grupului. Francizorul ajută membrii rețelei să învețe și să devină mai eficienți cu fiecare zi ce trece, îmbunătățind astfel practicile de lucru și rentabilitatea fiecărui magazin nou. Este o companie care combină profitabilitatea cu satisfacția la locul de muncă. Acestea sunt confirmate și din exterior, nu doar din spusele membrilor grupului: compania a primit premiul pentru franciza care oferă cele mai bune condiții de muncă în 2009, iar în 2008 premiul pentru cea mai bună organizare internă. Directorul general al companiei, dl. Vlassis Georgatos, a primit premiul pentru cel mai bun director de franciză în 2010. Mai mult decât atât, în 2011 și 2012 la premiile de franciză, compania a obținut distincția pentru cea mai bună valoare a produselor în schimbul prețului plătit de clienți și în 2013 a câștigat premiul pentru franciza cu cel mai bun sistem de abordare a clienților. Cu alte cuvinte, succesul oricărei sucursale a Gregory's nu este lăsat la voia întâmplării.
Mai putin