Crestcom este franciza de training pentru management numarul 1 in SUA .
Cursurile Crestcom International sunt produsul companiei Compania CrestGroup Ltd. fondata in Denver, Colorado, incepand cu anul 1987.
Modulele de curs se adreseaza managerilor, supervizorilor si tuturor persoanelor aflate in pozitie de conducere, fiind traduse in 23 de limbi, in peste 50 de tari. In fiecare luna Crestcom transmite pe suport video traininguri in management si vanzari miilor de directori pentru ca acestia sa-si imbunatateasca calitatile de lideri sau pentru a-si eficientiza munca.
Franciza numarul unu in lume in management/sales training conform revistei Entrepreneur. Programele de training livrate de Crestcom International sunt pregatirea managerilor, customer service, sales, office proffesionals, small business, bazate pe prezentari video urmate de exercitii.
Clasificat de Entrepreneur Magazine ca nr. 1 in franciza de training in management si vanzari, conceptul Crestcom ofera posibilitatea con...citiţi mai departe
Crestcom este franciza de training pentru management numarul 1 in SUA .
Cursurile Crestcom International sunt produsul companiei Compania CrestGroup Ltd. fondata in Denver, Colorado, incepand cu anul 1987.
Modulele de curs se adreseaza managerilor, supervizorilor si tuturor persoanelor aflate in pozitie de conducere, fiind traduse in 23 de limbi, in peste 50 de tari. In fiecare luna Crestcom transmite pe suport video traininguri in management si vanzari miilor de directori pentru ca acestia sa-si imbunatateasca calitatile de lideri sau pentru a-si eficientiza munca.
Franciza numarul unu in lume in management/sales training conform revistei Entrepreneur. Programele de training livrate de Crestcom International sunt pregatirea managerilor, customer service, sales, office proffesionals, small business, bazate pe prezentari video urmate de exercitii.
Clasificat de Entrepreneur Magazine ca nr. 1 in franciza de training in management si vanzari, conceptul Crestcom ofera posibilitatea conducerii propriei afaceri si atingerii unui nivel de dezvoltare corespunzator obiectivelor stabilite, bazat pe abilitatile si competentele specifice. Crestcom International a patruns si pe teritoriul Romaniei prin intermediul unui Masterfrancizat.
MasterFrancizatul Crestcom Romania demareaza acum procesul de extindere, prin selectia de parteneri francizati ai companiei americane, la nivelul intregului teritoriu al tarii, care sa ofere cursurile Crestcom companiilor locale, in cadrul unei arii de operare prestabilite, in care vor beneficia de exclusivitate
. Viitorul partener Crestcom trebuie sa fie o persoana dinamica, dedicata acestei afaceri, cu experienta in management/ vanzari/ marketing. Francizatii Crestcom au oportunitatea sa ofere un training de clasa internationala facand parte dintr-o retea dintre cele mai respectate si cu crestere rapida.
De asemenea, au oportunitatea de a invata si de a primi referinte din reteaua de francizati care au experimentat aceleasi provocari si oportunitati in conducerea afacerii proprii, precum si avantajul utilizarii unui sistem de training si vanzari testat care ii va ajuta sa porneasca afacerea in forta si eficient", au precizat reprezentantii companiei care detine masterfranciza.
Echipa Crestcom a declarat ca intrarea in reteaua Crestcom se va face printr-un training initial oferit potentialilor parteneri francizati care se va desfasura in SUA pe parcursul a 7 zile. Training-ul se va face in baza unui depozit de 2.500 USD care, insa, va fi restituit potentialilor parteneri francizati in cazul in care vor decide ca business-ul Crestcom nu corespunde profilului lor vocational. Investitia financiara totala necesara pentru preluarea afacerii Crestcom International si operarea ei pe un anumit teritoriu este de aproximativ 45.000 USD.
Prezenta in urmatoarele tari: SUA, Canada, Franta, Indonezia, Italia, Japonia, Kazakstan, Malaezia, Mexic, Coreea de Sud, Spania, Taiwan, Venezuela.
Mai putin